Az Informatikai Főosztály 2021. március 13. 18:00 és 2021. március 14. 18:00 között tervezett karbantartást végez a központi informatikai rendszerekben. A karbantartás ideje alatt a központi informatikai rendszerek (pl.: Honlapok, neptun, poszeidon, Modulo, Moodle, NexOnBér, …) elérésében hosszabb, rövidebb idejű kiesések tapasztalhatóak majd. Az O365 szolgáltatásokban (levelezés, Teams, Stream, …) előre láthatóan nem lesz kiesés.
🔍 Nagyításhoz kattintson a képre
Újonnan felvett hallgatóinknak - kezdeti jelszavukat a felvételi eljárás során megadott adatok alapján a https://uni-bge.hu/password oldalon meg kell változtatniuk egy legalább 8 karakter hosszú, kis- és nagybetűt illetve számot is tartalmazó jelszóra. Ehhez a neptunkódjukat illetve a felvételei eljárás során megadott e-mail címüket kell megadniuk. További teendőiket a megadott e-mail címre küldött levélben találják.
Amennyiben jelszavukat elfelejtették vagy valamilyen okból nem tudnak belépni az adott rendszerbe, a https://uni-bge.hu/password oldalon cserélhetik le jelszavukat. Az új jelszó igénylése során neptunkódjukat és a neptunban rögzített alapértelmezett e-mail címüket szükséges megadniuk (a @unibge.hu végződésű címek ebben az esetben nem használhatók). Kérjük, ilyenkor is, fokozottan figyeljenek a jelszóval kapcsolatos követelményekre (jelszó házirend: jelszavuk legalább 8 karakter hosszúságú legyen, továbbá tartalmazzon legalább egy számot, egy nagybetűt és egy kisbetűt)!
Amennyiben a jelszóváltoztatás sikertelen, kérjük, forduljanak a kari Front Office kollégáihoz.
Belépéskor többszöri helytelen próbálkozás esetén a felhasználói fiók zárolódik, amely 30 perc múlva automatikusan feloldódik.
Jelszavát bármely rendszer felületén megváltoztathatja, (Neptun / Saját Adatok / Beállítások; Modulo / Bejelentkezés alatti Jelszócsere gomb; Coospace / Profilom / Jelszócsere; Intézményi számítógépek / ctrl + alt + del / Jelszó megváltoztatása) a változás az összes rendszerre érvényes lesz.